顯示包含「活動發佈」標籤的文章。顯示所有文章
顯示包含「活動發佈」標籤的文章。顯示所有文章

2008年11月3日星期一

香港海防博物館



上星期三,本人參加咗『威水攝影團』嘅活動,就係去咗呢度,香港海防博物館:

香港海防博物館佔地34,000平方米,改建自逾百年歷史的鯉魚門砲台。1941年日軍攻打香港時,該處曾發生激烈戰鬥,不少守軍壯烈犧牲。

博物館主要由堡壘和古蹟徑組成。堡壘建於1887年,是一座頗具規模的英軍防禦設施;內有18間地下室,原用作營房、彈藥庫、砲彈裝配室及煤倉。堡壘中央的露天廣場是士兵集散的地方。修復後的堡壘頂部加建了大型帳篷,陳列以香港海防歷史為主題的常設展覽。至於戶外古蹟徑,則保存當年的設施,包括壕溝、魚雷發射站、溝堡、官兵營房、砲台及地下彈藥庫等。

海防博物館每日 10:00 至 17:00 開放,逢星期三免費,星期四休息,入場費HK$10,而當天因為約咗小鴻,只係逗留了兩個多小時,有好多展覽廳都冇入,停留拍攝時間都很短,不過覺得呢個地方係值得去參觀下嘅,順帶一提,裡面有餐廳、洗手間、室內地方更有冷氣,幾舒服架。

如欲觀看 小馮 照片,請按 此連結
如欲觀看 水爺 照片,請按 此連結

2008年10月11日星期六

布袋澳海鮮團


大家認得嘛?呢幅就係上次去釣魚翁時影低嘅布袋澳,今次由大佬泉發施號令,小弟協辦,現謹訂於2008年.週次43.10月24日.星期五,約晚上七時至九時,再次殺入布袋澳食海鮮,相信有唔少兄弟姊妹喺尋晚都收到邀請訊息嘞,但由於有啲朋友唔係數碼通網絡關係,所以都特設網上報名,各位有興趣就請聯絡我或喺度報名吖!一夠12人即成團,人數不設上限,多謝大家參與!
以下係已報名人仕:
  1. 隊 長
  2. 美 美
  3. 大佬泉
  4. 芳 芳
  5. 癲 豆
  6. 癲豆嫂
  7. 小 馮
  8. 星星仔
  9. 星星女
  10. 單歷是娶
  11. 粉 葛
  12. 立 仔
  13. 傻 卡
  14. 華 仔
  15. 榮 榮
  16. 壞 人
  17. 靚女雯
  18. 粗 樓
  19. 領隊豪 (八成機會出席)
  20. 豪 女 (豪去佢去,即係八成)
  21. 邦 邦
  22. 拍 七
  23. 羅 倫
  • 截至1024日,共 23 人參加 ( 已夠人數,確定如期舉行)

  • 各位已參加或想當日臨時加入嘅朋友仔請注意:
小馮芳芳單歷是娶傻卡,四位人仕會作先頭部隊,先行前往布袋澳搵位點菜;
其餘人士集合時間及地點下列 :
時間:18:30
地點:坑口港鐡站 A 出口,乘的士前往



1024 海鮮團已經完滿結束,而以上 23 位兄弟姊妹都全部出席,席後我哋再去聰嫂食埋糖水先走,本人今晚感覺十分高興,食物好食之餘,各人又冇分你我,打成一片,好溫暖,多謝各位給予小弟呢個咁正嘅飯局!
當然要特別鳴謝 大佬泉 召集各位參與是次活動啦!多謝各位!

2008年5月27日星期二

鳳凰之顛 - 黑葉伴遊篇



鳳凰山:
山有兩峰,主峰(鳳)高934米,副峰(凰)高900米,是香港第二高山。其形如鳳凰展翅。遠望山頭崩爛,又稱爛頭山,英文名稱 Lantau Peak 由此而來,另因似雛鴉待哺,故又名鴉雀口山。

今日雖然無落雨,但密雲,一早起床,思前想後,終於等到11點半都忍不住要致電黑鬼葉,到鳳凰山一遊!全程共用了3小時,而行程如下:

伯公坳 → 牛塘坳 → 南天門 → 鳳凰山頂 → 天梯 → 心經簡林 → 昂平

此路段乃鳳凰徑第三段,全長4.5公里,由東涌坐車到達伯公坳入口,對對手錶 - 13:50,出發!最初一段,有點似曾相識,與往大東山路段頗相似,一路往上...一路往上,好快就到了紀念牌匾,心裡想,都不太難行,但一路行,上斜、落斜、再上斜,發覺要上山頂,真真唔係一件易事......當到達牛塘坳的涼亭休息時,翻開地圖睇睇,正!最辛苦嗰段已過!當然又估錯啦,難度只有增而無減,繼續要上石級、碎石路、石級、碎石路,好不容易才到達南天門,不知是否之前已經消耗不少體力,我覺得由南天門上山頂是全程最辛苦的,15:45 我倆終於到達山頂,即大約用了兩小時,沿途風景十分美......如果我哋睇得到的話......點解咁講?因為今日密雲,整段旅程都被濃霧包圍,能見度最差時,連前路10米內都不能看見,上面貼的照片都係咁啱喺濃霧中看見遠景時火速拍低的,講返到達鳳凰山之顛,心情真的莫名興奮,好開心好開心,終於征服咗鳳凰山,終於都到達山頂喇!正!感覺非常正!

鳳凰山頂,比我想像細得多,有一個避風亭,我入過,其實都好大風.......我們逗留了約15分鐘,落山往昂平,從山頂起點觀看此路段,好恐怖,感覺好危險,因濃霧關係,石級頗濕滑,和黑鬼葉商量後,決定不走回頭路,繼續由此路往昂平去也,此路名為天梯,翻查紀錄原來共有約1200級,石級頗為大級(如要由下而上,有些石級大概要提腿至心口位置),沿途有些路段設有欄杆,有些郤沒有,此段比我感覺頗為危險,行了大約50多分鐘便到達了心經簡林,但落大石級、濕滑、因危險而步步為營、落山令雙腿尤其是令膝頭承受不少壓力、再加上肚仔開始餓,呢50幾分鐘,足足好似行咗個半鐘一樣!

到達昂平即往茶園醫肚,點知已收檔!唔係掛,5點幾就收檔?好彩在天梯途中有停低,每人食咗兩片排包,諗返呢兩片排包真係好好味道,可能我哋真係好肚餓......到達昂平巴士站,我哋都八八卦卦抬頭望望天壇大佛......都係睇唔到,只見梯級,梯級頂只係白朦朦一片,你話有幾大霧呢?

觀看 小馮 照片連結 請按此
觀看 鳳凰山 星華篇 請按此

總結:雖然濃霧,美景欠奉,但能登頂仍是十分興奮的,此路段比大東山及釣魚翁辛苦,但相對於大東往南山一段,又比較安全,所以我覺得如果要睇日出,由伯公坳上大東山較為合適,睇完日出後再由原路回伯公坳坐車返東涌較為安全。

另外要多謝黑鬼葉肯陪我呢個癲佬上鳳凰山,多謝你!

2008年5月3日星期六

沙螺洞、鶴藪探路之旅



簡介:
沙螺洞,佔地逾80公頃,整個山谷被八仙嶺環抱。二、三十年前,居民以務農為生,稻田荒廢後被政府列為二級古蹟。由於地處高地,山谷河流不受污染,孕育出多種野生動物。據估計,這裡有百多種草藥品種,六百多種植物,百多種雀鳥,並曾發現野豬,果子狸等野生動物。河裡有多種淡水魚,更有稀有品種的蜻蜓和蝴蝶。

目的:
今次探路原因,主要因為側聞沙螺洞在往後幾個月可欣賞得到螢火蟲,小弟發現一個有機會觀賞到嘅地點,位置大概在『大炮亭』附近,如果大家都有興趣睇螢火蟲的話,請留言或聯絡華仔或我吖,時間容後再公佈。

今次探路行程:

大埔 → 沙螺洞 → 張屋 → 鶴藪家樂徑 → 鶴藪水塘 → 鶴藪排

尋日,原本已相約好殺手、小鴻及粉葛,一行四人到沙螺洞探路去也,點知等極個天都係落雨,一路都冇好轉跡象,到12:00左右仲收到小鴻來電,話九龍區行雷添,所以決定取消行程,同殺手及粉葛去食啲嘢然後解散,食完嘢後仍然落住微雨,殺手離開,我同粉葛心想都帶齊架生,喺中上環影一陣都好啦,誰不知影影下出太陽,於是兩兜友胆粗粗,照往沙螺洞去也。
15:20於沙螺洞路正式出發,到達大炮亭時間為17:05,但係我哋行下停下,相信如果剩去此點睇螢火蟲的話,約一小時即可到達。17:30 我們到達下一個景點:沙螺洞村,此村已經荒廢,但仍有惡犬把守,大家睇相時記緊留意一隻啡狗,長得十分似熊,此狗足以令我們不敢進村。18:20到達鶴藪水塘,景色好靚,可惜的是我們到達時已接近天黑,所以未有環塘一遊。行畢全程後,在鶴藪排乘坐52B專線小巴($4.8)到粉嶺完成整日行程。
回想今次呢條路線,初段上斜路到2百多米高地,跟住為一片綠草平原,再接就是石路落鶴藪水塘,全程用了4小時,輕鬆易走,唯需留意早及尾段十分多蚊,及落鶴藪的石路頗多青苔,因今次剛下完雨水,路面較為濕滑,我倆都步步為營,小小心心慢慢落山,另外,此處遠景、海景欠奉,主要係林景、山景同水塘,但昆蟲、蝴蝶、蛾、花、植物及雀鳥等等就多的是,本人覺得值得一遊。


觀看 本人 照片連結 請按此

觀看 粉葛 照片連結 請按此

2008年4月30日星期三

南生圍


4月29日,三位攝影大師:小鴻、水爺及阿威出動前往南生圍,咁好機會,我當然跟埋去啦,而同行仲有拍七及華仔,不過逗留時間就比較短,最初天陰陰,好彩稍後天色逐漸放晴,因時間所限,未能行畢整個南生圍,有機會會再來欣賞另一半景色,以下係輯錄維基百科對南生圍的介紹:

『南生圍是位於香港新界元朗區橫洲東面的地方,被東面的錦田河及西面的山貝河所包圍。南生圍的「圍」就是基圍的意思,基圍主要飼養的就是基圍蝦。南生圍原本很多基圍、魚塘及農地的地方,而村民大多在塘邊架起小木屋居住。可是自20世紀90年代中,元朗急速發展,城市化之下南生圍亦不能倖免,以致大量魚塘及農地被荒廢。相似情況出現於同區的天水圍。
錦田河與山貝河的交匯處有個小島,猶如一個雀鳥天堂。因為水退時,小島泥灘旁有很多候鳥在停留,尤其是黑面琵鷺
2003年11月初在南生圍曾出現小灣鱷,香港政府為了市民安全,聘請澳洲「鱷魚先生」約翰·利弗番禺鱷魚專家「鱷魚釗」前來捕捉,引發市民的好奇心,使市民注意到南生圍這個地方。期後小灣鱷被命名為「貝貝」,並被送到香港濕地公園飼養並供遊覽人士觀賞。』

觀看 本人 照片連結 請按此

觀看 小鴻 照片連結 請按此 (同場加影南蓮、尖咀靚相)

觀看 水爺 照片連結 請按此

2008年4月27日星期日

426 歡送宴


426 歡送宴已於昨晚假坐荔枝角富臨酒家順利舉行,此次主角分別是咪咪茄墳邦邦星星癲豆 (排名不分先後) ,今次除開開心心一起共進了一席豐富晚餐外,席中人位位真情流露,更有人感觸流淚,大家始終長達十年感情...... 酒席過後再到旺角把酒談天作樂,雖然本人未能出席,但相信氣氛定必十分感人,如可以的話,請出席者在意見板上留下當晚情況與閣下感受吖。在此我再恭祝五位主角一路順風,心想事成,一帆風順。

美 美 照片連結 請按此
星 星 照片連結 請按此
爸 乸 照片連結 請按此

2008年4月23日星期三

大東山


大東山,高869米,為香港境內第三高峰,尋日早上觀察過天色,持續放晴,放工後決定相約星星仔一同往大東進發去也,今次行程:
伯公坳大東山 → 繞二東山雙東坳南山郊野公園嶼南道
2點33分到達伯公坳,開始旅程,而今次正正是鳳凰徑第二段,全長約6.5公里,一開始全程向山上,斜度一般,一直向上爬確需要一定體力,但每高一點,視野愈是遼闊,對望鳳凰山、遠眺分流、籮箕灣、索罟群島全景、石鼓洲、南丫島、長洲、喜靈洲、周公島、坪洲、交椅洲、香港島南面,通通盡收眼底,可惜昨日始終能見度偏低,如能見度高的話,相信就連遠至蒲苔島都可以見到。上到接近山頂,地勢開始偏於平坦,而風勢亦比較大,十分清涼,向前行了不久,望向遠方見十多間石屋,原來已經到達大東著名景點『爛頭營』,石屋群比我嘅感覺好似去咗荷蘭、丹麥咁,好有特色,但我們參觀了兩三間石屋後,天氣開始轉變,先是一片大霧由北面湧至,好壯觀,五分鐘內,180度由天晴轉為微雨,於是我們二人便決定要用較快速度下山去,沿途快快參觀石屋,影相也是急急的,過了爛頭營,進入二東山段,雨勢愈來愈大,我們連相機都要收起,連忙趕路,上山辛苦、而落山就危險,因為有些路段頗險峻,石面有青苔、地衣等,加上雨水後令石頭變得十分濕滑,沿路更滿佈碎石,真是稍有差池,後果不堪設想,當時又要擔心太慢落山,又會天黑,我同星星仔終於領會到,什麼叫做『千祈唔好急,但係要快』嘅道理............ ,6點13分,我們到達南山郊野公園嶼南道出口,完成今次旅程,全程共用上3小時40分,心情好興奮,唯落山一段全程皆被雨水、霧水籠罩,未能為大家拍下照片,實是可惜,但今次體驗對於我們兩人確是難得且難忘的。
而旅程當中有一些小插曲:
  1. 明明知道前面有一隻『大鳥』,因逃避我倆而走入樹叢,又明知佢會無啦啦飛出嚟,但係當佢真係飛出嚟嘅時候,我哋都仍然『嘩』咗出嚟,嚇一嚇。
  2. 路上遇上一條蜈蚣,雖然唔大條,但係佢紅色嘅部分係鮮紅色嘅,一般我見過嘅只係暗紅色的,呢條蜈蚣比我感覺佢好毒..............
  3. 在南山的某段路上,當時星星正用行山竹篤吓篤吓之際,我見到有一條類似青竹蛇喺星星仔後面橫過,我當然大嗌話佢知叫佢急急繼續前行,我就等條蛇大哥完全離開,先夠胆行過,驚驚!

縱觀今次旅程,雖然辛苦,但好興奮、有體驗、有得着,多謝星星仔!

觀看 小馮 照片請按 此連結

觀看 星星 照片請按 此連結

** 資料補充:網上查過,原來爛頭營的由來有另一個說法,可到 此連結 睇睇,至於邊個係真,我就唔清楚嘞。至於當中18號石屋裡面的相片,則可往 此連結 **

2008年4月18日星期五

紫羅蘭山徑之旅


4月16日,早上天氣報告報導颱風浣熊即將接近本港,立即探探天色,幸好仍然天朗氣清,我們一行九人按照原訂計劃,繼續紫羅蘭山徑之旅:
黃泥涌水塘公園 → 引水道 → 淺水灣坳 → 大潭中水塘 → 大潭篤水塘 → 大潭道
紫羅蘭山徑,走畢全程,共用了4小時,坡幅落差不大,全程輕鬆易走,初段風景一般,但到了淺水灣坳景觀開始遼闊,中尾段到大潭水塘,景色更是怡人,確是不枉此行,值得一遊。
完成山徑旅程後,咱們於大潭道坐車往赤柱食晏,然後四處逛逛,最後品嚐西式甜品才解散,好飽...好滿足!

*** 在此特別鳴謝今次領隊士爸乸策劃及士爸公協辦此次旅程,多謝!***


觀看 士爸乸 照片請按 此連結
觀看 美 美 照片請按 此連結
觀看 小 馮 照片請按 此連結

2008年4月10日星期四

白沙灣海鮮大餐

17週星期六,4月26日領隊豪為大家安排了一個勁食海鮮活動,選址西貢-白沙灣-滔滔海鮮菜館,唯確定出席者需先付HK$100,因是次活動要預先向海鮮菜館訂食物及人數,而初步預計當天於下午6時15分在彩虹港鐡站集合。各位如有興趣參加,請直接聯絡領隊豪作實,並留意領隊豪最後之集合時間及地點安排。

註:此活動轉貼自 領隊豪

*** 相信唔少人都收到領隊豪通知,是次海鮮宴已經取消,取而代之嘅係青衣潮樓歡送會,日期冇改變,當日六時恭候,八時入席,位位二百,有興趣人士請從速聯絡領隊豪、癲豆或猩猩吖。(16-4-08已更改地)***

***更新 : 晚宴再改在長沙灣廣場富臨海鮮酒家舉行,當日四時半可開始麻雀耍樂,預計八時入席。***

紫羅之旅 - 特別告示


各團友請注意,領隊通知,紫羅蘭山徑之旅集合時間地點有所更改,有關新安排請按 此連結 ,該計劃行程已經更新。
如對閣下造成任何不便,敬請原諒。

2008年3月27日星期四

紫羅蘭山徑 - 計劃行程


紫羅蘭山徑之旅謹訂於週次 16,4 月 16 日,星期三舉行,計劃行程下列:
  • 1000__於中環站內D出口恆生集合,集合後到翠華食早餐
  • 1045__交易廣場惠康購物資
  • 1102__乘 6 號巴士到黃泥涌峽道(近蜆殼油站)
  • 1120__沿大潭道到達黃泥涌水塘正式開始紫羅之旅
  • 1520__到達終點(大潭道),乘 14 號巴士往赤柱午膳
  • 午膳完畢後團友可選擇解散或在赤柱逛逛

赤柱景點推介:

  • 赤柱大街市場
  • 舊赤柱警署
  • 軍人墳場
  • 懲教署博物館
  • 赤柱廣場
  • 美利樓
  • 海事博物館

簡介:紫羅蘭山徑位於大潭郊野公園。由黃泥涌水塘壩側起,沿梯級下走再轉入紫羅蘭山徑。沿小徑而行可從林木間遠眺深水灣及南朗山一帶的景色。再沿山徑前行可俯瞰淺水灣美麗的海景,到達淺水灣坳的十字路口時注意向大潭篤水塘的方向下行,繞過大潭中水塘畔,沿途經過幾條清澈山澗,最後轉入風光如畫的大潭水塘道,便可直達大潭篤水塘終點站。

(黃泥涌水塘→紫羅蘭山徑→淺水灣坳→大潭中水塘→大潭水塘道→大渾篤水塘→大潭道)

今次領隊為豆嫂,值得一提嘅係今次旅程無論選擇景點、出發日期、行程編排、資料搜集等,皆由領隊一手一腳完成,豆嫂付出咁多努力,為的只希望為各位編制一個愉快旅程,現已接受報名,請各位積極參與,多謝。
  1. 豆 嫂 --- 今次領隊,放假,必去
  2. 豆 豆 --- 放假,去
  3. 美 美 --- 放假,去
  4. 小 馮 --- 放假,去
  5. 咖 哩 --- 放假,去
  6. 星 星 --- 放假,去
  7. 星 女 --- 放假,去
  8. 芳 芳 --- 放假,去
九成出席人數共 8 人 ← 更新於 4 月13 日

其他網站介紹:

2008年3月17日星期一

鳳凰日出探路 - 星華篇

上星期六,3月15日,星星華仔之旅作先頭部隊,先在日間探路,喺度我謹代表梁太之友多謝兩位嘅貢獻!多謝!

以下係轉貼自華仔今次嘅感想:
『當日天氣晴朗 , 非常適合行山 , 起初由伯公拗上山都比較易行, 不過越行難道就越高 , 特別係過左第一個涼亭向鳳凰山進發一段 , 山坡越來越斜 , 地上佈滿碎石 , 梯級亦都比較大級 , 加上兩邊無大石作借力之用 , 行起黎比較吃力 , 而且亦有d 危險....雖然比較艱辛 , 但沿途風景優美 ,大約兩個鐘上到鳳凰山 , 上到鳳凰山頂更是一覽無為, 非常吸引..
落山方面 , 由鳳凰山向昂坪方向落山條路亦唔容易 , 大部份都係石級 , 而且亦都係比較斜 , 要小心慢行 , 否則亦都好易出意外 , 直至要去到 '心經簡林' 先可以舒一口氣..
由上山至落山 , 全程我同猩猩大概用左 3 個半鐘完成 , 兩人都覺得比較吃力 , 沿途無任何廁所或水源..』


星星之照片連結 請按此
華仔之照片連結 請按此

2008年3月4日星期二

籮箕灣之旅


籮箕灣之旅今日順利進行,早上10:15分由東涌出發,途經:

水口村→籮箕灣→石欖洲→東灣→紅十字會石壁營→雷紋古石刻→石壁水塘→東涌下領皮→東涌炮台。

下午17:30分完成整個旅程,共有 21 位團友參加。
今次旅程尚算輕鬆易行,有山景、海景,天氣比想像中熱一點,而今天我的記趣有:
  1. 可跟廿位團友一齊遊山玩水,心情真係十分興奮,當中有幾位仲係第一次參加梁太遊樂團,梁太之友歡迎你哋啊。
  2. 其實今日仲有一位團友即場加入,佢係一頭唐狗,我哋唔知佢叫咩名,幫佢改咗個,叫拍九,拍九陪伴我哋行咗足足3/4旅程,團友最後見到拍九係喺紅十字會,之後就離咗隊嘞,佢好乖、好活潑。
  3. 經雷sir介紹,認識咗兩種植物,分別係鐡芒箕(蕨類)同崗松,多謝雷sir。(後補資料:雷sir於留言再介紹蓖麻,有興趣要去睇下啊)
  4. 原來隊長係有短暫思覺失調嘅,是緣今日佢問我『跟住去邊度?』,我答『去石刻.....』,佢就因為太肚餓關係而失調,並回應:『去食蝦?』..........
  5. 另外我發現流浪狗係唔飲蒸餾水嘅,因為當我見拍九口渴,比啲蒸餾水佢飲嘅時候,佢係愈叫愈走嘅。

最後今次要鳴謝嘅係,各位團友嘅積極參與,雖然今次旅程編排上有些混亂,多謝各位耐心忍受,希望下次會辦得再好一啲,今天如有招呼不週,各位千祈唔好介意喎,請繼續支持梁太遊樂團。


欲觀看小馮照片請按 此連結
欲觀看咖哩照片請按 此連結一 連結二連結三
欲觀看邦邦照片請按 此連結
欲觀看水爺照片請按 此連結
欲觀看星星照片請按 此連結
欲觀看癲豆照片請按 此連結

2008年2月19日星期二

2007年梁太活動精華

雖然幾日上唔到網,不過我都冇偷懶,為大家製作咗個精華圖片集,相片包括:

7月10日蒲苔島之旅
9月17日坪洲之旅
10月12日破邊洲之旅
12月10日釣魚翁之旅


同場再加插8月22日南風灣船河、9月15日海洋公園、11月2日南丫島科水團及1月14日(08年)拍七深井之旅

梁太2007
梁太2007.flv
Hosted by eSnips


請雙擊上圖睇片,片長17分39秒,因片長關係,建議按"play"後先按暫停,待條bar起碼行到一半先開始睇吖,咁就順好多嘞。

2008年2月5日星期二

籮箕灣之旅計劃行程

*以上相片轉載自水爺相片集*
籮箕灣之旅現謹定於週次10,2008年3月4日,星期二舉行,而計劃行程如下:

  • 0830-0830__東涌港鐡站集合
  • 0830-0930__共進早餐 (東薈軒飲早茶)
  • 0930-0935__與自行食早餐團友會合
  • 0935-1015__超市入貨 (水及少量乾糧即可)
  • 1015-1015__11號巴士往水口村 (車費HK$11.00)
  • 1045-1050__到達水口村 (鳳凰徑第九段入口)
  • 1050-1400__鳳凰徑沿海遊覽大嶼山南面景色 (經籮箕灣)
  • 1400-1430__到達石壁古石刻 (可選擇往石壁水塘或監獄宿舍)
  • 1430-1430__11號巴士回東涌
  • 1500-1615__到達東涌下領皮共進午餐 (巴基斯坦咖哩餐廳)
  • 1615-1715__遊覽東涌炮台
  • 1715-1730__步行往東涌解散

此路段輕鬆易行,適合各界人士參與,現已接受報名,有興趣請聯絡梁太工作小組,無論電話、訊息、留言板、網上報名均可,多謝各位支持。

  1. 美 美 --- 去,08:30飲早茶
  2. 小 馮 --- 去,08:30飲早茶
  3. 華 仔 --- A7,去,08:30飲早茶
  4. 星星仔 --- 去,08:30飲早茶 (前一晚通宵都去)
  5. 雷 健 --- 去,08:30飲早茶
  6. 之 媽 --- 去,08:30飲早茶
  7. 水 爺 --- 去,08:30飲早茶
  8. 拍 七 --- 去,08:30飲早茶
  9. 阿李爸爸 --- 去,08:30飲早茶
  10. 阿李媽媽 --- 去,08:30飲早茶
  11. 癲 豆 --- 去,08:30飲早茶
  12. 是花洒 --- 去,08:30飲早茶
  13. 殺 手 --- 去,08:30飲早茶
  14. 榮 榮 --- 去,08:30飲早茶
  15. 榮 媽 --- 去,08:30飲早茶
  16. 芳 芳 --- 去 ,自行食早餐,09:30東涌地鐡等
  17. 咖 哩 --- 去,自行食早餐,09:30東涌地鐡等
  18. 邦 邦 --- 去,自行食早餐,09:30東涌地鐡等
  19. 隊 長 --- 去,自行食早餐,09:30東涌地鐡等
  20. 文 迪 --- 去,自行食早餐,唔需要在超市入貨,10:00到東涌

15 人08:30東薈軒飲茶, 4 人09:30到, 1 人10:00到

九成九機會去的團友共 20 人 ← 更新於 08年 2月 28日

石壁探路之旅連結

石壁探路之旅-水爺篇連結

2008年1月30日星期三

石壁探路之旅-水爺篇

憑藉猩猩仔強大嘅記憶系統,喚醒咗水爺原來喺04年曾經踏足過此路線(水口→籮箕灣→石壁),仲有相睇(想睇請按 此連結),根據水爺描述,此路線易行,風景亦美,所以梁太決定攪返團,一有日子,會立即向大家公佈。

2008年1月17日星期四

石壁水塘探路之旅


今日收工,同華仔二人決定為未來嘅石壁之旅探探路,今日行程如下:

14:45由東涌坐11號巴士(HK$11)出發 → 長沙落車 → 塘福 → 水口 → 石壁水塘 → 古石刻 → 石壁監獄 → 17:45坐11號回程 → 18:25抵達東涌巴士站

一日都係我,認錯路導致提早太多落車,令我同華仔行咗好遠路程才到達目的地石壁水塘,不過都算係錯有錯着,比我發哋現行山路段『籮箕灣至石壁』之入口及出口,此路線原來係鳳凰徑第九段,全程約需2小時,雖然我哋今次冇行到,但估計景色應該幾靚,所以將會列入梁太08之旅其中一景點,並命名為水口石壁之旅,一有出發日期(要過舊曆年後),會立即通知大家。

籮箕灣 (圖片來自其他網站)

觀看本人之照片連結 請按此
觀看華仔之照片連結
請按此

2008年1月15日星期二

大帽山之荃錦段


昨天一早起來,天氣仍然很冷,從窗向外望,雨水依然遍佈整條街上........

好彩,我哋一行八人於行山期間,不但冇落雨,仲有陽光伯伯射住,唔冷唔熱,啱啱好,今次我哋由大帽山郊野公園出發,全程共用四小時十五分到達終點深井,最後仲去咗發記食甜品,好味道!

可能大多是落山路段,全程皆為石屎路,溫度亦適中,今次行得都幾舒服,完全唔覺辛苦。


多謝領隊拍七設計並籌劃今次旅程


觀看本人照片連結 請按此
觀看邦邦照片連結 請按此

2007年12月20日星期四

昂平往東涌


12月17日,一枝公乘車上昂平參觀大佛、心經簡林、茶園,遊覽完畢,用了兩個半小時由昂平步行到東涌,全程一直落山,原來落斜所要承受的壓力都不少,行畢全程後,腳仔都有啲軟,而沿途十分寧靜,清晰聽到鳥聲、流水聲、頌經聲、木魚聲......且有不少大小廟宇,如果是將起點反過來由東涌開始的話,相信是十分辛苦的,真佩服古人那些沒有交通工具的生活。

觀看今次所拍攝之照片 請按此

2007年12月13日星期四

釣魚翁之旅完滿結束


12月10日釣魚翁之旅已經完滿結束,此次旅程共13人參與,全程行足四小時,沿途上斜落斜.....又上斜落斜.....再上斜落斜.....講真都要用唔少體力,由山上觀看布袋澳全景,的確幾靚!辛苦啲都值得嘅。

行畢全程後,華仔、華媽、榮榮及金美(榮榮朋友A)先行離隊,冇參加布袋澳海鮮環節,相反星仔、立仔及大佬泉就趕到布袋澳與我們會合,12人共進發記海鮮餐,共銀 $3350,樣樣都幾好味道,值得推介!食完海鮮跟住再照原訂計劃去食埋糖水,好滿足呀!

*** 而梁太遊樂團2007年之旅亦已完滿結束,在此多謝各位鼎力支持!希望各位提供多啲新景點,08年再接再厲吖!***

觀看小馮照片請到 此連結
觀看咖哩照片請到 連結一連結二連結三連結四
觀看粉葛照片請到 此連結
觀看華仔照片請到 此連結
觀看小鴻照片請到 此連結
AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory