2008年3月26日星期三

赤臘角觀景山


3月23日,星期日,上咗觀景山欣賞機場全景,之後再去參觀古窯及古物園,如要行畢全程,來回都唔需要兩小時,我當然慢慢行慢慢欣賞啦,都係用咗三個多小時咋,有空抽少少時間去睇下吖,都OK,係多蚊啲,喜歡嘅話約埋我去多次都隨時奉陪。

觀看照片請按 此連結

5 則留言:

匿名 說...

你有沒有上觀景山上的涼亭?從涼亭旁的山頂指示標影落東涌的景觀都很不錯啊!另外如果上東涌婆髻山上影落東涌都很美,若要影機場的話便要很高, 因為一排很高的映灣園完全擋住風景...

ILoveUGirls 說...

有上涼亭,但係當天嗰個時間密雲,影完啲相勁灰暗,所以冇Post出嚟,我都想上婆髻山,但係唔知入口喺邊。

Jacky 說...

很易行,沿山邊往白茫小路,由富東出發約十分鐘便會見到一條超長的樓梯上山,這條樓梯是護土牆的樓梯,一直上到頂,再夾硬摌上山, 便可以上去,不過我只是上過去影相,然後原路落山,未試過上山頂,都幾甘,上山的山路很多斜,非常費力.我都加入blogger方便回覆及post相,不過現在發現唔多識用,再研究下先.

ILoveUGirls 說...

唔該晒 ~ 請慢用 ~

匿名 說...

雷健兄,借問聲你還有什麼地方未去過呢?你太厲害啦…

AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory