2008年6月17日星期二

小露寶



有幾多人睇過?講!

7 則留言:

匿名 說...

只係聽過首歌...

ILoveUGirls 說...

我都未睇過啦,不過首主題曲係經典中嘅經典呀!
『又大力!又肯做!』
娶老婆都要搵呢種 ~

匿名 說...

前兩年番做,我就有睇過!

ILoveUGirls 說...

有啲咁嘅樹...

匿名 說...

好細個有,不過我記不清楚,似乎有睇既記憶係我阿媽話我睇,我只是記得小露寶...

匿名 說...

片頭話套戲係"加藤xxx"...係咪加藤鷹呀??...佢未拍AV前可能做過"小露寶"...

匿名 說...

首歌我都有聽過

AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory