2008年10月21日星期二

坤記糕品專家


前日去開深水埗,專誠去呢間坤記買啲糕品試試,共買咗三款:

白糖糕 ($4.5) - 細細舊,唔太甜,可能我本身唔太喜歡食白糖糕,感覺OK咁啦。

芝麻糕 ($6.0) - 比白糖糕大得多,有八、九層到,幾好食,鍾意食芝麻糕呀、芝麻卷之類嘅朋友仔要試下喎。

紅豆糕 ($6.0) - 比芝麻糕細啲啲,好多紅豆0架,以上兩款我都係熱熱哋食,而呢款紅豆我返到屋企凍晒都覺得好好食,各位如有緣去坤記的話,紅豆糕必食呀!誠意推介!



坤記位於北河街與福華街交界,好易搵。

5 則留言:

匿名 說...

我勁鍾意食芝麻糕&紅荳糕, 你幾時帶我去食?

貓咪 說...

哈!今日收咗工心血來潮,去咗深水埗行玩具舖,當然順便去買坤記糕品,其實佢哋所有嘅糕點我都試晒,每樣都好味,特別推介咸味茶果,因為宜家巳經無幾間會做又做得好,有機會大家都試吓啦!

ILoveUGirls 說...

To : 貓咪 ... 果然醒目!
TO : 老婆仔... 幾時同妳去都得啦 ~

匿名 說...

我上個星期都有去行玩具店呀!!仲有收穫添!!...買咗個怪誕屍新娘嘅figure,$30咋,正!!

ILoveUGirls 說...

買個送比我!

AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory