2007年7月10日星期二

蒲苔島之旅

今日天朗氣清,實是天公造美,我哋十一人按原定計劃入蒲苔島,當抵達香港仔後,先去太興食早餐,唔知係咪心情靚,覺得個早餐好好食,特別係個炒蛋.........正!

由香港仔到蒲苔,船程大約50分鐘,全船除咗我哋,十隻手指數得晒,到達蒲苔後,因為我哋唔太識路,所以臨時更改行程為:碼頭→古代石刻→佛手涯→南角咀→126燈塔→靈龜石→僧人石→天后廟→折返碼頭。

沿途海天一色,雖然今日氣溫頗高,但可能我哋路線近海,唔覺得太熱,海風吹至,十分舒服,我就十分滿意嘞,唔知各團友感覺如何呢?

以下同大分享部份相片吖:

古代石刻,都幾模糊
佛手涯,幾似
南角咀,香港最南嘅陸地
靈龜石與僧人石,最似呢個
我覺得似足黑猩猩望住對面個山
我幫佢改咗名做『包、剪、揼』
126燈塔,香港最南嘅燈塔
南中國海
南氹灣
好紅呀
石磨
響螺石與天后廟
載我們的船
担干,位於中國境內


觀看本人拍攝之照片請按 此連結
觀看咖喱拍攝之照片請按 此連結
觀看仲嚟拍攝之照片請按 此連結
觀看拍七拍攝之照片請按 此連結
觀看水爺拍攝之照片請按 此連結
觀看小鴻拍攝之照片請按 此連結
觀看華仔拍攝之照片請按 此連結


另本人喺度再次多謝各團友積極參與,令本人得以享受今次愉快旅程,多謝各位!

6 則留言:

匿名 說...

今天得到大哥馮精心策劃下,今日蒲苔之旅,簡直盡興而歸,相信今天有份出席的團友,都會與我有同一感受,大哥馮快些籌備下次程,我口水泉第一個報名。

ILoveUGirls 說...

多謝大佬泉誇獎!

匿名 說...

尋日真係冇得頂!冇去或者去唔到o既朋友真係一個損失…
出發果陣仲擔心會落雨…但當到達蒲台之後就陽光普照…最緊要D雲夠多夠靚!
真係好期待下一次o既旅程!

匿名 說...

多謝梁太今次的精心策劃、細心安排,令各人都盡興而回,我好enjoy今次旅程,希望下次再來.....thank you Learn Thai!!!!!

匿名 說...

玩得好開心, 影得好開心, 食得好開心, 藍天白雲, 青山綠水, 多謝大哥馮精心策劃,大家都盡興而歸。總之一句 " 好, 很正!"......小熊

ILoveUGirls 說...

此團得以成功,乃多得各團友積極參與,其實各團友皆有所付出,無論是有形或無形,都為此團添上一份凝聚力,各人緊密合作,不拘小節,放下城市急速節奏,全心投入此次旅程,令全團盡慶而歸,功勞實全屬大家所擁有,本人只作穿針引線,各位應為自己所付出的而高慶。

旅行社有 康泰(Hong-Thai)
遊樂團有 梁太(Learn-Thai)

得到各位鼎力支持,真真感激大家啊!

AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory