2007年7月9日星期一

UwillPay 頭場勝利!

終於到咗比賽日,我哋跟對手PMD因被編為A組頭兩隊,所以今場係公司足球賽嘅頭場,18:00兩隊球員同攪手先嚟一個大合照,攪手主持開球儀式後,球賽正式開始!

團體照(拍七揸機立仔未到,冇入鏡)


我隊首先出場球員有:

  • 史提夫(龍門)
  • 大蝦 (後衛)
  • 隊長(後衛)
  • 華仔(右中場)
  • 阿弟(中場中)
  • 尊尼(左中場)
  • 拍七(正前鋒)

開賽早段,雙方先摸索對手實力,形勢有點膠着,五分鐘後,形勢開始對我方有利,大部分攻勢都由我方發動的,時間上半場十三分鐘,拍七出場換入雷健作正前鋒,繼續加強攻勢,就在約十六分鐘左右,PMD一個反擊,突破越位,成單刀射穿我方龍門五指山,將比數改寫成 1 : 0 ,尤幸的是,我隊未比此入球打亂陣腳,到了上半場十九分鐘,我方在左路取得界外球隊長使出手榴彈戰術,華仔成功接應在小禁區勁抽入網,將比數追平 1 : 1 ,上半場廿一分鐘,尊尼調出,換入小馮作正前鋒,將雷健放後一格,負責右中場位置,而華仔就轉往左路搵食,但比數再冇改變,上半場(25分鐘)一比一完場。



阿弟斬角球,華仔準備用掃把腳熨入一刻,大家留意對方8號由頭到尾完全冇任何動作.........

入波!一比一!

↑UwillPay 第一球入球連環圖


下半場甫一開始,雙方互有攻守,但攻勢仍是我方佔優,過了十分鐘左右,雷健被調出,換入立仔作正前鋒,小馮退後作右中場,我哋嘅努力終於喺下半場約十五分鐘得到回報,阿弟在中前場交出一直線球將對方後衛完全撕破,成功將皮球交到華仔腳下,而此時華仔加速突破,形勢頓成半單刀狀態,華仔亦不負眾望,將比數射成 1 : 2,此球之後,PMD加強攻勢反擊,到了約十九分鐘的時候,更有單刀機會射門,幸好史提夫身手了得,撲出將皮球緊緊的抱入懷中,力保不失!下半場廿一分鐘,調出阿弟,換入租樓此位攔截中場,務求專注防守,將比數維持,到下半場廿五分鐘,球場証鳴笛完場,UwillPay 終以 1 : 2 擊敗 PMD ,全取3分,我方全隊球員都開心躍起!勁!




華仔單刀,不負眾望,將皮球送入對方龍門!1 : 2 ~

↑UwillPay 第二球入球連環圖


在此多謝球隊各位成員全力以赴,取得今場勝仗!繼續努力呀!爭取A組首名出線!

提提各位:下場比賽,7月16日,7:00pm~8:00pm,對手 APM。

更正啟示:有關第一球入球,之前資料錯誤,正確應由隊長開出畀外球,而不是由阿弟開出角球,在此小弟向隊長致萬二分歉意!

6 則留言:

匿名 說...

加油!!我們一定做得到!!

匿名 說...

我地最後一場先打turbo, 可以睇住黎食.

ILoveUGirls 說...

冇錯,提提大家,我哋下場7月16日,7:00pm將會對APM,各位隊友,加油呀!

匿名 說...

正!!

匿名 說...

但下一場我地個入球機器華仔唔o黎得…

ILoveUGirls 說...

所以我哋要加倍努力,爭取勝利!They will Pay !

AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory