2007年9月11日星期二

維記咖啡粉麵 (深水埗)



早已聽聞維記以豬潤聞名,再加上早前領隊豪亦推介,尋日下午,決定一試!
維記至今,已於同一條街開了三店,主要供應,米粉、公仔麵(網友話用大光麵)、配料有餐肉、旦、香腸、牛肉、豬潤等等........另有多士、咖啡、奶茶、利賓納等一般水吧飲品,單拼粉麵HK$18,而雙拼則HK$20。而我就叫了以下兩樣:
  • 潤牛米 (HK$20)
  • 熱鴛鴦 (HK$10)

全場食客,九成以上會點豬潤,當服務員放下潤牛米在我面前時,我心裡在想:『嘩!個賣相咁差嘅!?』,而平時喜歡加大量調味料嘅我,今次什麼都冇加,先飲一口湯,好甜!再食豬潤,好緊張呀,喂!真係得喎!以往食嘅,會仲有少少血、少少苦、有血腥味同潺潺地嘅感覺,呢度絕對唔同,要用爽甜嚟形容,好食!牛肉同鴛鴦都一般,不過不失,另我估個湯都落咗幾多薑,因為單單喺我個碗都搵到三舊。

總結:份量唔細、價錢唔太貴、除賣相差啲外,招牌豬潤的確好味,如果你喜歡豬潤,呢間必試,如你不甚喜歡的話,維記可能會令你改觀......

沒有留言:

AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory