2007年9月17日星期一

九一七坪洲之旅


坪洲之旅今日順利出發,合共14位團友,早上八點半中環集合,齊往蘭芳園共進早餐,本人試過佢嘅豬扒包,OK喎,有機會都試吓吖,不過又唔需要專誠去喎,飽餐後到6號碼頭坐10點船往坪洲去。

是日行程包括:大灣(碼頭)→仙姊廟→哪吒廟→觀音廟→大利島→北灣→釣魚公→電台發射站→大龍村→有機農莊→東灣→龍母廟→金源冰室午餐→天后廟→金花廟→登上手指山→鳳萍亭→南灣→南灣有機農莊→圓通講寺→南灣海提→青草地餐廳→乘16:55船回中環

今日旅程當然開心,且有幾個驚喜:

  • 每位HK$92.6,食足三餐,意料之外;
  • 華媽之活潑,實屬大發現;
  • 榮媽之健談,亦屬意料之外;
  • 金源冰室的番茄好好味道,好鮮甜、好鮮甜;
  • 天氣咁熱都冇團友發脾氣........

多謝參與是次旅程,希望各位滿意今日安排,並帶住愉快心情歸家,回味今次旅程啦!

而今日可惜嘅係有煙霞令景色模糊;天氣悶熱令行山較為吃力;本人再一次食唔到蝦多士,因為祺森是日休息;梁太之友包括大佬泉、水爺、小鴻、星星仔、癲豆、拍七等等不能出席,希望下次各位團友盡力調更出席啦,最後,容許我在此賣小小廣告:

破邊洲之旅現正籌備當中,日期為41週10月12日 (星期五),呢兩日會有 Post 出,到時又可以網上或電話報名嘞。

有關是日影片(共九集),請雙擊下圖登入觀看:


小馮之照片連結,請按此 ; 重溫探路之旅照片請按此

華仔之照片連結,請按此

咖哩之照片連結,連結一連結二連結三

4 則留言:

匿名 說...

圖巳略看,有空再回味

ILoveUGirls 說...

華仔!睇完你啲相後,見到嗰部的士原來係屬於華記,睇嚟你同佢係註定遇到嘅。

Unknown 說...

iloveugirls, why don't you post your video link for us?

ILoveUGirls 說...

一早 Post 咗,你雙擊"eSnips"個圖案就入到去睇嘞。

AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory