2007年9月18日星期二

坪洲點滴


現代石櫈


名副其實,真真正正的水龍頭


就連華母、榮媽及芳芳等煮婦精英出手,都未能辨認出是何種果實,現請高人指點指點



因梁太地理學家泉哥同小鴻缺席關係,團友們都唔識呢個地方,有朋友知呢度係邊度嘛?

5 則留言:

匿名 說...

看了相簿, 果實是夾竹桃科的海芒果, 不是真的芒果, 只是似樣命名, 有劇毒, 海邊常見, 果實可浮水到其他地方發芽生長, 絕對不能吃!

ILoveUGirls 說...

嘩....好彩冇食到唧!

匿名 說...

是否坐船去坪州途中?
如是,途中只有3小島, 依次為青州 (摩星嶺對出), 大交椅州及小交椅州(最近坪州)....小鴻

ILoveUGirls 說...

小鴻,片中係由中環往坪洲途中,根據你描述,我再查過地圖,以位置和島型來看,應該係(大)交椅洲嚟,但究竟嗰兩座嘢又有乜用呢?

匿名 說...

據我推測, 應該係雷達, 用來監察附近海上交通, 訊號傳送到中上環海港政府大樓(Harbour building, 信德中心傍灰色果座)內的 (海港控制中心??).確保海上航道暢通安全..... 小鴻

AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory