2007年5月7日星期一

幾好食呀 !

數月前 , 喺荃灣一間出入口零食店(近路得圍) , 買咗呢包魚皮食 , 發覺真係十分香脆 , 今日經過 , 都忍唔住要買兩包 , 都仲係 HK$ 18 兩包 , 送Beer一流 , 圖中呢包係香辣味 , 電視廣告話齋 : "唔食得辣 , 咪食原味同紫菜味囉 " , 不過唔好食咁多 , 幾熱氣下 , 仲有 , 紫菜味食完會一手都係 , 附近有得洗手先好開。

超市方面 , 暫時只見過華潤有得買 , 不過貴少少 , 得閒試下啦 , 真係好鬼脆。

沒有留言:

AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory