2007年5月7日星期一

無牌駕駛....累己累人

尋日新聞 , 將軍澳少年大膽車撞輾斃單車小童 , 聽見後覺得十分可惜 , 雖說小童在不應踩單車地方踩單車 , 大人疏忽監管 , 但如果小童當時唔係踩緊單車 , 意外係咪就唔會發生呢 ? 當然唔會 , 至於疏忽監管 , 呢個係社會問題 , 試問屋村家庭有邊個唔駛為口奔馳呢 ? 有幾多時間"監管"呢 ?

本人覺得最奇怪係點解少年有車匙 ? 有人肯借車比佢 ? 少年夠膽自己揸即係之前都應該有大人同佢講過駕駛係一様什麼東西 , 少年就話心智未成熟 , 闖下彌天大禍 , 但最詭異係竟然傳出有一個37歲成人頂包 , 如果頂包成功 , 對該少年日後將會有咩影響呢 ? 真係唔敢想像 ....................

唉 .....................

沒有留言:

AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory