2007年5月10日星期四

飛機欖呀



飛機欖,喺我心目中,絕對係香港嘅一個經典,眼前呢位伯伯,賣嘅係潤喉欖(甘草欖),後生嗰時四處外出不同屋村叫買:「飛~機~欖.......飛~機~欖.........」,一接獲生意,無論你喺七層大廈嘅五樓定七樓,只要你將 $ 包裝好,再掟比佢,佢就用非常準確嘅力度,將欖掟去你層樓、你身邊,自稱飛機欖,真真冇誇大!
尋晚我有幸喺大埔撞到佢,雖然身手已不復當年勇,我都忍唔住要幫襯佢,買咗十蚊飛機欖,呢位老人家係值得尊敬嘅,我亦認為『飛機欖』絕對係香港其中一個集體回憶,您又是否認同呢?


註:上網搵過呢位老人家嘅嘢,原來佢叫『基伯』

有埋出自基伯作嘅《賣欖歌》歌詞 :
咁靚的飛機欖,的確係無彈。生津止喝,下火又除痰。若有傷風兼病患,我負責寫包單,食左至好行,想買企定黎,我飛來你唔好眨眼,咁靚既夫妻和順欖,包你食過無得彈。

唔單止咁,仲有遊戲 http://hk.games.yahoo.com/play/mini_5.html ,勁!

沒有留言:

AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory