2007年5月11日星期五

糖宮



今日下晝五點幾,突然好想食糖水,但又差不多到晚飯時間,經過九龍城衙前圍道,見到呢間糖宮,有糖水、有甜品、有米線、有砵仔飯、又有小食,正合心意,坐低點菜,除咗一張雙面傳統文字Menu外,仲有一串圖片介紹,好!嗌嘢!

  • 秘製豬軟骨米線($22) 加 喳咋($15) - 套餐價:$25
  • 煙肉芝士卷($12) 加 芝麻糊($15) - 套餐價:$20
  • 煎臘味蘿蔔糕 - $13
  • 炸麻辣雞翼 - $15
  • 找數共銀 $73 ,兩人食,夠飽,價錢合理。

先講米線,menu寫係「自製豆漿麻辣湯底」,有大中小辣比你選擇,我怕頂唔住,叫咗小辣,米線一到,先飲啖湯,唔辣嘅,但幾ok,下次我估叫中或大辣都冇問題,餸及配料唔多,豬軟骨好爽有咬口,整體味道同長沙灣間四川麻辣米線幾相似,冇咁『麻辣』,甜啲,芽菜同腐竹就比四川少,但係好味道嘅。

麻辣雞翼,即炸,皮脆,肉質嫩滑,可能唔係煎嘅關係,皮冇燶味嘅,正!唯一係覺得再辣啲就更正。

煙肉芝士卷,食落啖啖肉加上芝士,好滿足。

蘿蔔糕,店員話係自製嘅,煎得唔燶,喜歡食茶樓蒸蘿蔔糕嘅要試下。但如果你喜歡食煎得燶啲脆啲嘅就唔駛叫嘞,夾落幾易散,同行友人覺得一般,我就幾喜歡食嘞。

最後上埋兩碗糖水,味道都係唔太甜,喳咋特別足料,唔喜歡食太甜嘅朋友應該會覺得ok嘅。

總括我覺得全部所點嘅食物都有一定水準,價錢又唔貴,但由坐低到埋單,店員都冇放低一杯水或茶,但我必定會再去光顧的。

4 則留言:

匿名 說...

大佬呀!大佬!
妳都影吓啲食物入口既相片
比人覺得好食架

匿名 說...

吾記得加名,補番.............

ILoveUGirls 說...

你嘅意見十分特別,下次盡量影啲,多謝你的保貴意見。

匿名 說...

乜睇人食嘢會好食啲咩?睇雜誌食評都唔見有人擺嘢入口

AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory