2007年5月9日星期三

和暢粥麵專家


-------炸雲吞------------客家肉丸粥--------和暢粥麵專家----
今日去大埔食晚飯,原本去世記食豬扖,點知原來好早收,於是去咗大明里間和暢,因為之前睇過下某報導對呢間有啲好評,所以去試下,一行兩丁友,叫咗三樣嘢,分別係:客家肉丸粥($18)、炸雲吞($15)、雲吞河粉($16)。
記得報導話『此店以新鮮,不加味精見稱』
先評肉丸粥,比一般粥店大碗,肉丸五粒,唔覺有味精,粥唔夠綿,但都OK,三樣中最好食嘅。
炸雲吞,有八粒,脆,但就細粒啲,雲吞肉嘅比重較多,冇咗食鮮蝦嘅口感,仲有舊油炸嘢嘅油益味,但唔難食,只提供沙律醬,如果有甜豉油就好嘞。
雲吞河粉,雲吞有六粒,我冇份食,但飲過一啖湯,晤..........果然係不加味精.........冇味嘅,友人於是加辣椒油,誰不知........唔辣嘅,友人評語:唔好食。
總結:想少味精嘅可以試一試,見人哋碟椒鹽排骨($15)好似幾得,地方亦算乾淨,如果你試到邊樣好食嘅話返我知啦。

沒有留言:

AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory